יום רביעי, 8 באפריל 2015

מנוע על חדש! מנוע חיפוש המחפש בארבעת מנועי החיפוש הפופולאריים ביותר בו זמנית

אלו מכם שלא מגיעים מעולם המידענות, בטח לא ממש מבינים מהו מנוע על. מנוע העל הינו מנוע המאפשר לנו חיפוש במספר מנועי חיפוש בו זמנית. אנו יכולים לעשות בזה שימוש להשוואת תוצאות חיפוש, לבדוק דירוג של אתרים במנועים שונים ועוד. 




wizbam - הוא שמו של מנוע החיפוש החדש. המנוע הוא פרי עמלם של שני עצמאיים צעירים המקווים שזה יהיה המנוע השימושי ביותר. המנוע מציג תוצאות חיפוש מארבעת מנועי החיפוש הפופלאריים ביותר: גוגל, בינג, יאהו ויוטיוב. 

המנוע זכה לתמיכה רבה בארה"ב ובקנדה. בנוסף נרשמו אחוזי שימוש רבים במנוע מאז עלייתו לאוויר. eFirms , Groupהחברה שהמנוע נמצא בבעלותה,  מסבירה שכבר היום מפתחים כל מיני תוספים חדשים למנוע, כמו אפליקציות לסמארטפונים המותאמות לאנדרואיד ואפל. היא גם מציינת שבעתיד יתווספו תוספים חדשים. 

רושם אישי

שיחקתי קצת עם המנוע. הוא עובד מהר ומציג את התוצאות מארבעת מנועי החיפוש באופן חלק (להבדיל ממנועי על ישנים יותר שחלקם נטו להיתקע, או הציגו תוצאות חיפוש ממנוע מסוים ומאחר לא). ממליץ להשתמש בו לעבודות רקע ראשוניות בתחומי המידענות. הוא מאפשר סריקה כללית ומהירה של האתרים ומציג תוצאות רלוונטיות. לצערינו, המנוע לא תומך כרגע באופרטורים בוליאניים כלל. לכן אני מדגיש שזה רק לחיפוש ראשוני. אם אתם צריכים לבצע שאילתות מורכבת השתמשו במנוע החיפוש המקורי.

נהנתם? מצאתם את המידע מועיל? שתפו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה